Bienvenue Juillet

Nu är det Juli, så härligt med sommar. Har varit lite kallt här i Paris i helgen (15-20 grader) men idag var det varmt igen och det är väl 27 grader. 
Efter skolan så åkte jag till Hôtel de Invalides med EF. Det är en helt fantastisk byggnad och krigsmuset som finns där är intressant. Vi gick i delen med första och andra världskriget. Jag fick en aning ont i magen för när man går där så känns det så mycket mer verkligt än när man bara läser om det. Om ni är i Paris så gå dit!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här finner du det som inspirerar mig, det som gör mig glad och det som värmer mig. Foton, texter, filmer, helt enkelt lite av varje i en härlig röra. Välkommen in och njut, jag hoppas du hittar någonting som kan falla dig i smaken.