Det sista dygnet

Sista dagen idag, det känns verkligen konstigt. Jag har varit här i en månad och så är det snart helt abrupt över och jag är om 24 timmar hemma i Sverige. Nu ska jag därför hem, packa och göra iordning allting annat inför i morgon då jag tar flyget och beger mig hem. 

Ni kommer snart få se massor med andra bilder härifrån Paris när jag kommer hem och laddar över alla bilder får min kamera till datorn. Så häng ändå kvar om ni vill se mer av Paris, det är inte över ännu! 

Ännu ett foto på mitt favoritställe här i Paris, l'hôtel de invalides

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här finner du det som inspirerar mig, det som gör mig glad och det som värmer mig. Foton, texter, filmer, helt enkelt lite av varje i en härlig röra. Välkommen in och njut, jag hoppas du hittar någonting som kan falla dig i smaken.