Fotografier

Alla foton som jag lägger upp här på bloggen nu är tagna med min mobil då jag inte har någon tillgång till en dator för att lägga över bilderna från kameran. Så jag jag införskaffat mig två nya fotoappar som är helt suveräna för att redigera bilderna i mobilen och sedan lägga ihop dem i ett collage. 
Afterlight använder jah för att redigera bilderna. Det finns både mängder med filter och möjlighet att redigera bilderna "manuellt". Den är inte gratis men verkligen värd de 7 kr som den kostar.
Photo Collage lägger jag ihop bilderna i, finns många olika valmöjligheter för hur man kan lägga ihop bilderna. 

Båda apparna är super om man vill lägga upp bilder på instagram också då det finns olika ramar. Runda och även så att du inte behöver beskärs bilden fyrkantig i instagram utan kan ha vit runt om och få med hela bilden! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här finner du det som inspirerar mig, det som gör mig glad och det som värmer mig. Foton, texter, filmer, helt enkelt lite av varje i en härlig röra. Välkommen in och njut, jag hoppas du hittar någonting som kan falla dig i smaken.