Jahaja, har inte någon fantasi kvar för en rubrik

Lite bättre väder idag så tänkte förflytta mig från skolan till Sacre-Coeur när jag har slutat (kl 18). Tror att min hjärna inte riktigt fixar att ha lektioner så här på eftermiddagen till så sent. Det går väldigt trögt, får huvudvärk och blir jättetrött. Inte så praktiskt när man faktiskt fösöker lära sig någonting. Därför så är det skönt att komma ut lite innan man drar sig hemåt för att bara dimpa ner i sängen/soffan och göra läxa för att sedan äta och få lite sömn. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här finner du det som inspirerar mig, det som gör mig glad och det som värmer mig. Foton, texter, filmer, helt enkelt lite av varje i en härlig röra. Välkommen in och njut, jag hoppas du hittar någonting som kan falla dig i smaken.