Landat

Nu har jag hunnit landa här hemma i mitt eget hem. Jag har fått krama om mina föräldrar, min katt och min häst. Lagt över bilderna till datorn (över 700 st...) och packat upp min väska. Det som jag behöver göra nu är att få ordning här hemma och städa.
Det känns verkligen inte som att det var igår som jag kom hem, snarare som att det var en evighet sedan jag var i Paris. Hur kan det kännas som att det är så länge sedan? Skönt är det att vara hemma i alla fall. Men redan när jag mellanlandade i Danmark så saknade jag det franska språket, det är helt underbart att lyssna på och jag älskade att traska omkring i Paris och få höra fransoserna prata.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här finner du det som inspirerar mig, det som gör mig glad och det som värmer mig. Foton, texter, filmer, helt enkelt lite av varje i en härlig röra. Välkommen in och njut, jag hoppas du hittar någonting som kan falla dig i smaken.