Längtar hem

Ja, när man vet att det inte är många dagar kvar till hemfärd så börjar man längta. Ska bli så himmla skönt att komma hem, saknar mitt hus, saknar stallet, saknar landsbygden helt enkelt. Antar att jag inte är någon storstadsmänniska. Det är verkligen inget fel på Paris, gillar den här staden. Men jag gillar hemma och hemma för mig är inte i mitt i Paris. Jag har i alla fall fått mersmak för att resa och stanna under längre tid, inte bara någon vecka som semester utan faktiskt stanna och bo ett tag. Så jag är lite sugen på att ge mig av någonstans efter studenten. Får se vad som händer med den saken, är så mycket jag vill göra efter studenten...

Min älskade lilla häst som jag får se om mindre än än vecka! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här finner du det som inspirerar mig, det som gör mig glad och det som värmer mig. Foton, texter, filmer, helt enkelt lite av varje i en härlig röra. Välkommen in och njut, jag hoppas du hittar någonting som kan falla dig i smaken.