Min födelsedag i Paris

För ett dygn sedan så gjorde jag någonting som jag trodde att jag aldrig skulle göra. Jag satt mitt bland fotbollsälskare i en bar under en fotbollsmatch. Det var en sådan sjuk stämning och mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara. Trots att inte laget som "vi" hejade på vann (Colombia) så stod alla "colombianer" ändå på gatan efter matchen och ropade landets namn. Så härligt med glada människor! Och så blev jag ju 18 år i samma veva sådär efter midnatt.


Så nu är jag alltså 18 år och har firat med mamma och pappa här i Paris genom att gå på museet i Pompidou hela dagen och ätit helt underbart god mat på resturangen som finns på översta våningen. Åker du till Paris, besöker Pompidous museum så passa på att få en smakupplevelse på resturangen. Det var riktgt gott! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här finner du det som inspirerar mig, det som gör mig glad och det som värmer mig. Foton, texter, filmer, helt enkelt lite av varje i en härlig röra. Välkommen in och njut, jag hoppas du hittar någonting som kan falla dig i smaken.