Morgon visit

Åkte till Phantéon innan de öppnade, var där kanske fem minuter innan de öppnade. Det är en imponerande byggnad, just nu är den under renovering så kupolen är täckt av vit papp/plast så den fick jag inte se. Insidan var också lite annorlunda men får visa bilder på det för det skulle bara låta helknäppt om jag skulle försöka förklara. Gillade i alla fall byggnaden för att den var så pampig på ett snyggt sätt! Källaren var lite som en mardröm, ni vet de drömmarna när man går i en lång korridor som aldrig riktigt verkar ta slut. Jag ska inte avskräcka er för den se slut, I promise! 

Klockan halv tolv gav jag mig till skolan för att ha lektioner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här finner du det som inspirerar mig, det som gör mig glad och det som värmer mig. Foton, texter, filmer, helt enkelt lite av varje i en härlig röra. Välkommen in och njut, jag hoppas du hittar någonting som kan falla dig i smaken.