Château

Idag blev det inga lektioner eftersom jag bestämde mig för att åka på en heldagsaktivitet med EF. Ett stort slott med stor trädgård var destinationen, château de Versailles. Jag och min rumskamrat som också åkte med bestämde oss för att bara gå i trädgården och inte gå in i slottet. Det var nämligen en vääääldigt lång kö för att köpa biljetter och lika lång kö för att komma in i slottet. Trädgården är i alla fall väldigt stor och det är väldigt häftigt när man har en bra översikt över den, alltså kan se så mycket som möjligt av den samtidigt. När man går mitt i den så ser man ju inte så mycket mer än precis bara där man är och det är coolt i några minuter. Sedan inser man att allt ser nästan likadant ut, det är fullt av alléer, överallt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här finner du det som inspirerar mig, det som gör mig glad och det som värmer mig. Foton, texter, filmer, helt enkelt lite av varje i en härlig röra. Välkommen in och njut, jag hoppas du hittar någonting som kan falla dig i smaken.