La première jour

Första dagen här i Paris med EF. Fick först vänta väldigt länge innan vi fick information och guidening av skolan. Sedan så gick vi runt i kvarteren där skolan låg och gick upp på en terass för att titta på utsikten i några minuter. 


Efter det så gick vi och åt lunch, baguette blev det. Kanske inte helt oväntat då det är vanligt här i Frankrike. Efter det så åkte jag med på en liten båttur på Seine där vi också fick lite guidening och information om de olika byggnaderna. Ska jag erkänna så var jag nog lite väl trött för att lyssna speciellt bra och det hjälpte inte att vi lyckades ta en båt som var fylld med småbarn som inte var dåliga på att prata. Skoltiden var därefter slut och vi tog en liten promenad i trägården som ligger ansluten till Eiffeltornet. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här finner du det som inspirerar mig, det som gör mig glad och det som värmer mig. Foton, texter, filmer, helt enkelt lite av varje i en härlig röra. Välkommen in och njut, jag hoppas du hittar någonting som kan falla dig i smaken.