"Livet efter dig" av Jojo Moyes

Den gick oerhört fort att läsa ut eftersom jag inte ville lägga den ifrån mig. Den är gripande, rörande, fin, hjärtkrossande och skrattframkallande. Boken handlar om två människor vars vägar möts pågrund av oväntade vändningar i livet. De är olika, men de båda gör att den andra växer som person, det är så vackert och boken skapar en sådan stämning så att det känns som att man är där med dem. Kommer rekommendera den till de flesta som frågar mig om boktips för den är så vacker och berättar om ett stort ämne på ett trevligt sätt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här finner du det som inspirerar mig, det som gör mig glad och det som värmer mig. Foton, texter, filmer, helt enkelt lite av varje i en härlig röra. Välkommen in och njut, jag hoppas du hittar någonting som kan falla dig i smaken.