Spela fransyska

Åkte in till centrum idag tillsammans med en annan svensk EF student. Jag har fönstershoppat i klädbutiker och fått inspiration till sy. Får skissa på lite idéer om en stund. Jag har ätit alldeles för dyr lunch och blivit frågad om vägen till Métron av turister med knackig franska. Jag svarade såklart på franska eftersom jag inte hade lust att avslöja att jag också var turist, hehe. Roligt att spela fransyska som kan vägen till Métron ju!

Gick också tillbaka till Louvren och fotade byggnaden då det var fint ljus idag med moln på himmlen och lite mörkare moln också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här finner du det som inspirerar mig, det som gör mig glad och det som värmer mig. Foton, texter, filmer, helt enkelt lite av varje i en härlig röra. Välkommen in och njut, jag hoppas du hittar någonting som kan falla dig i smaken.